.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار انگلیسی ویژه گردشگران نوروزی مازندران
شمال نیوز - معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران از پخش اخبار انگلیسی در شبکه طبرستان برای مسافران و گردشگران خارجی خبر داد.زمان پخش این برنامه ساعت 45/20 هر شب، به مدت ...
اخبار انگلیسی ویژه گردشگران نوروزی مازندران

شمال نیوز - معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران از پخش اخبار انگلیسی در شبکه طبرستان برای مسافران و گردشگران خارجی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،هادی ابراهیمی با بیان این خبر افزود: مازندران استانی گردشگرپذیر است و باید از تمامی امکانات فرهنگی برای جذب توریست‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ورود گردشگران خارجی به استان مازندران در حال افزایش است آمادگی رسانه‌ها را برای پذیرش گردشگران خواستار شد.

ابراهیمی با اشاره به استقبال مسافران خارجی و حتی گردشگران داخلی از پخش اخبار انگلیسی در شبکه طبرستان استان مازندران اظهار داشت: تلویزیون مازندران در ساعت 45/20 هر شب، به مدت 15 دقیقه مهم ترین اخبار و رویدادهای استان را پخش می‌کند که با آغاز تعطیلات نوروزی و ورود مسافران حدود 6 دقیقه را به اخبار انگلیسی اختصاص داده است.

پخش این اخبار از اول عید آغاز شده و تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیری 7 فروردين 1386
به آقایون صدا و سیما بگویید یعنی در کل استان مازندران جز آقای اسلامی کس دیگری نیست که هر وقت و بی و قت باهاش دارین میزگرد میزارین و ما هم باید هجویاتشون رو تحمل کنیم مردم چرا باید چوب تنبلی های شما رو بخورن برین بگردین و از نخبگاه هر شهر استفاده کنین نه اینکه چون خونه آقای اسلامی تو جام جم کنار صدا و سیماست هر دم به دقیقه برین و ایشونو بیارن و در باره همه چی فقط با ایشون میز گرد بذارن -هر چند نرود میخ آهنین در سنگ . صدا و سیما گوشش بدهکار حرف های مردم نیست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.